Ons beleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het ontvangen hebt. Om je retourzending af te ronden, hebben we je naam en ordernummer nodig.
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij je een e-mail om je te bevestigen dat wij je geretourneerde artikel hebben ontvangen. Het aankoopbedrag wordt binnen een aantal dagen automatisch terugbetaald, de verzendkosten niet.
Als je nog geen terugbetaling van ons hebt ontvangen, controleer dan je bankrekening nogmaals. Vaak is er enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gedaan. Als je dit hebt gedaan en je hebt nog steeds je terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@pintupuzzel.nl.
Wij ruilen alleen artikelen als deze verzegeld of niet beschadigd zijn. Als je het artikel wilt ruilen, stuur dan een e-mail naar info@pintupuzzel.nl. Wij sturen je dan een instructie voor het retourneren. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het nieuwe artikel sturen we gratis naar je toe.
Verstuur je retour met een track & trace code om te kunnen controleren of je pakket bij ons aankomt. Als je een artikel met een hoge waarde verzendt, kun je overwegen om het pakket aangetekend te versturen.
Retour adres:
Pintu Puzzel
Bierkade 11 A
2512 AA Den Haag
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 8 februari 2022.
Een puzzel lost niet al je problemen op, maar een puzzel is wel een probleem dat je kunt oplossen
Peter